fredag 2 april 2010

Jp skissen

Glad påsk allihopa.

Här är det lugnt och skönt. Men när vi inte umgås med släkt och vänner, vad gör vi då???
Jerry trummar och umgås med kompisar, Sandra sitter vid datorn-säkrast så:) och mannen då,
ja det blir fotboll, hockey eller dator såklart.
Själv surfar jag runt och inspireras trots att jag borde plugga:( nu är ju Jp`s vårruset över och vad gör man då? Jag hittade något mycket roligt, jp skissen. Här läggs det ut skisser, vet inte hur ofta men jag hittade en skiss idag som passade perfekt till några foton som jag haft liggande och inte riktigt vetat hur jag skulle få till. Det är från nyår som vi firade med våra vänner i halland, trots barnens olika intressen lyckas de hitta gemensamma saker att hitta på. Det tycker jag är härligt.

Jag har gjort en dold journaling för det passade inte med synlig

Jag tycker att bakgrundspappert är helt underbart, Maja designs nya serie. Har många fler härliga papper som bara väntar på att bli scrappade. Sköt om er och ät inte för mycket ägg.

Kram Petra

3 kommentarer:

pysselpetra sa...

Snygg tolkning av skissen!!!!
Glad Påsk!

Susanne Wiland sa...

Jättefint och väldigt fina barn, hihihi.
Fortsatt trevlig påsk.
Kram från Susanne!

Anonym sa...

Ägg? Jag kommer äta massvis med ggggoooooddddiiisss! :D
Otroligt snygg tolkning av skissen du har fått till. MS fjärilarna sitter som en smäck och jag diggar idén med den dolda journalingen :)
Kram! och Glad påsk!