tisdag 20 april 2010

Jippie...min första award.......

och den har jag fått av en underbar blogg och scrapvän som heter Louise. Ja gissa om jag blev glad....
Jag ska nu skicka den vidare till 7 personer och dessutom skriva 7 saker som inte så många känner till om mig:)
1. Först vill jag skicka tillbaka awarden till Louise - Fru Fraenells rosa scrapdrömmar
för den fantastiska kortmakare och inspiratör du är.

2. Lena/Viddan för att du är en underbar vän och är fantasktisk på 3d alster.

3. Christina/http://scrapkammaren.blogspot.com/
får nästa för att du är fantastisk på att göra skisser som inspirerar.

4. Annas blogg
du är en superduktig scrappare som ger stor inspiration.

5. Camillas scraphörna
Du är alltid en positiv och glad scrappare som gör superfina lo:s

6. ScrAnna för att du är så kreativ och påhittig.
7. Den sista awarden vill jag ge till min underbara syster (var blir bloggen av?) som är mycket kreativ och påhittig, fantastisk på att sy. Vi vill ju se din kudde med engelska flaggan!!!!


Nu kommer 7 saker om mig som du kanske inte känner till om mig:

1. Har snart varit gift i 20 år (december)
2. Har kaklat vårt kök och lagt laminatgolvet.
3. Har ett ständigt behov av att renovera och möblera om trots att det inte behövs
4. Jag är höjdrädd
5. Vill ha koll och är fruktansvärt nyfiken
6. Är livrädd för att åka hiss, går hellre upp till elfte våningen
7. Har bott i Halmstad i 3 år (79-82) och då lärde jag känna en underbar tjej, Susanne och vi umgås fortfarande
Tillsist måste jag bara berätta att de underbara Magnolia stämplarna kommit till stämpelgården idag. Skynda er och beställ, det har jag gjort:)
Kram, kram från Petra

6 kommentarer:

Anonym sa...

TACK SÅ MKT för dina fina ord om mig :)
Right back at ya :)
Du klarade ju länkningen galant! Som en dans på rosor ;)
KRAM

Cam sa...

Tänk att du hittade min sida...... Du är den första och tack för allt beröm!

Susanne Wiland sa...

Tack så jättejättemycket för dina fina ord, det värmde.Många kramar från Susanne!

Annette sa...

Jag vet att du redan har fått en award men jag tyckte att du kunde få en till:o) Denna behöver du inte skicka vidare.
See you.
Kram Annette

Anna sa...

Tack så mycket! :D Nu får jag se till komma igång och scrappa igen, efter en månads uppehåll! ;)

Chris_P sa...

Tack du!!! Du är för go!