torsdag 4 mars 2010

Min familj

Så har jag då gjort första bidraget till vårruset. Fick tänka lite hur jag skulle utforma det.

Det skulle vara en presentation av familjen. Jag har gjort en hängande variant som jag just nu har hängt upp i hallen. Christina som hade hand om denna utmaning hade gjort en stående variant. Kolla gärna på forumet, länk finns i sidebaren. På min del tänkte jag att alla knapparna skulle representera allt som jag älskar i pysselväg och det är mycket. Resten av familjen fick en del av de som de gillar mest, Sandra skulle kanske haft lite smink på sin men det fanns inte bland scrappprylarna. Med tanke på längden så blev bilden inte så bra. Men men.

Det var himla roligt att komma igång, så nu gnuggar jag geniknölarna till nästa bidrag.
Ha det så bra.
Kram Petra

3 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

Jättefin!
Ha en trevlig helg!
Kram från Susanne!

Viddan sa...

Vilken rolig utmaing och vad fin din blev!
Kram kram

Cara sa...

Såå snygg Petra!