söndag 28 februari 2010

Mera Yellow Tremolo

Hejsan

Igår var vi ju i Halmstad på dop och det gick bara bra. Vi åkte upp tidigt för gå lite på stan innan dopet. Jag hade ju hoppats på att shoppa lite men allt jag köpte var ansiktsrengöring till Sandra.
Så idag bar det iväg till en av mina favorit affärer....Ikea och där fick jag stilla min shoppinglust.
Som vanligt så har denne frun lite tur på "fyndet" så idag blev det en ny hylla till badrummet.

Annars har jag faktiskt bara scrappat idag, 2 enkla lo på Jerry och ett kort som jag har fått beställning på(kortet kommer imorgon).
Mina bilder blev ju inte de bästa när vi var på uttagningen till skånefinalen i musikdirekts tävling. Tur att det finns andra duktiga fotografer.

Först ut är en lo med juryns motivering till varför Yellow tremolo gick vidare.

Jerrys segergest...visst finns det likheter med Gene Simmons.....

Imorgon börjar ju vårruset hos Jp hobby och varar en hel månad, tur att det inte är lika ansträngande som det vårrus som jag och mina arbetskompisar ska delta i, den 3 maj :)
Så nu vet ni vad jag ska göra efter jobb imorgon.
Ha det så bra.
Kram Petra

Inga kommentarer: