söndag 7 mars 2010

Det kommer mera......

Jag bara älskar vårruset. Man kan sitta hemma i lugn och ro samtidigt som adrenalinet stiger och för själen så gör detta vårrus stor nytta. Jag blir inte ens svettig. Är du inte med? Bli genast medlem och bli inspirerad av alla alster som skapas. Här har det skapats lite till idag.

Först ett kort som skulle ha ett trädgårdstema, min underbara Tilda och en vattenkanna.

Sedan blev det en lo som man skulle använda papper ur kitet och lon skulle vara cirkelformad. Lite för mönstrat papper men när jag redan klippt alla uddarna på pappert så fick det bli detta pappert. Det var svårt att få en synlig titel och jag provade med olika färger och tillslut blev den så här. Bilderna på mina barn är så fina och jag kan inte fatta att de är så stora nu. Det är 13½ år sedan de togs, suck.


Näe...nu får väl jag gå och sova lite, imorgon är en annan dag.

Kram Petra

2 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

God morgon!
Fina bilder på barnen. Håller med om att tiden går så fort. Kommer i håg första gången jag var nere när ni fått Jerry. Det var så mysigt.
Många kramar från Susanne!

Anonym sa...

Så sött kortet i form av en vattenkanna är :)
Du är den jag sett på nätet som är klart kreativast (heter det så? ;)) när det gäller att hitta på nya kortvikningar och former för saker och ting du pysslar.
Lo:n var också superfin! Otroligt söt ram du satt på, kommer den från Tim Holtz?
Kram