måndag 24 januari 2011

Här är jag.....

igen med lite födelsedagskort. Det skapas mellan varven men jag är lite dålig på att blogga, men här kommer iallafall några kort. Först ut är ett kort som jag har gjort till min väns dotter som blev 18 år igår. Grattis Emma. Skissen kommer från sketch saturday från förra veckan. Sedan kommer ett kort till min brors svärmor som fyllde 70 för en vecka sedan.



Har idag börjat på ett nytt jobb och första känslan är fantastisk och sedan har jag börjat en ny kurs i skolan med massa ny litteratur som ska läsas men det är intressant och handlar mycket om barnsyn. Så som ni hör så är det fullt upp men på fredag ska jag till stämpelgården och hämta lite nya stämplar (magnolior) och sedan direkt vidare till en scrappträff. Gissa om jag längtar.
Sköt om er
Kram Petra

4 kommentarer:

Maritha sa...

Vilka härliga kort vännen,skönt att se att du hittat lite tid till skapande bland allt pluggande(duktiga du),det där Magnoliaträdet är ju bara sååååå himla fint och hela kortet är bara supersnyggt!!
Tack goaste gumman för din underbara kommentar på min byrå,blev så himla glad....en fröjd att skapa när man får så himla mycket positivt tillbaka!! Så du är välkommen att kolla på min blogg i 4 år till. Fniss...
Ha det så bra stumpan och hoppas du får tid att testa dina nya Magnolior sen,dom är ju bara underbart söta!!
Kram kram

Chris_P sa...

Superfina kort Petra!!! Jag gillar Anita-kortet skarpt - ja dom ju super båda två så klart :o)

Vi ses på fredag! Hör av mig om du ska plocka upp nåt till mig :o)

Kram!

Anonym sa...

Tack Petra! Riktigt snyggt kort! Hälsa familjen! :) /Emma Wiland

Annette sa...

Ååå vännen, dessa är ju ljuvliga! Superfina båda två! Gillar blomhörnet på Tildakortet. Och självklart det lila valet;o) Snyggt att "bara" ha Magnoliaträdet som fokus.
Lycka till på nya jobbet och du kommer snart att vara en omtyckt kollega även där. Heja skolPetra. Kämpa på!
Kramar till dig snäckan!