måndag 8 februari 2010

Veckans recept

Hejsan.
Jag hade faktiskt inte glömt bort veckans recept, men jag har varit på möte på jobbet och sedan skulle jag ju scanna bilden och idag ville datorn och jag komma överens. Dessa dagar blir jag glad.
Tyvärr blir man ju inte lika glad över att tonårsdottern gör som hon själv vill och inte som hon ska, känner att de grå blir fler och fler dessa dagar. Men men det finns väl värre problem.
Men här kommer iallafall receptet.

Falsk flygande Jacob

Lycka till med receptet Susanne, ring om jag har varit otydlig. Inte alls omöjligt. Ha det så bra och sov gott för det ska jag.

Kram Petra

2 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

Hej!
Nu har jag suttit här och väntat hela natten, hihihi skojar bra. Är uppe med tuppen i dag. Ha en bra dag.
Stor kram från Susanne.

Viddan sa...

Hejsan svejsan!
Tack för att du är du!
Och tack för dina alltid så gulliga kommentarer hos mig! Härligt med fler fina recept från dig ;) Me like!
Kommer det månne en förvaringsask eller nåt till dem sen eller har du dem i plastfickor? Ha en underbar vecka! (trots tonåring) *fniss* Kram, Lena