söndag 26 juli 2009

"Raid" på lagret

Hallojsan.
Idag har jag påbörjat tömningen av ett av "Ikeas lager", dvs min källare. Har två förråd och eftersom jag älskar att shoppa och göra om hemma så förstår ni nog hur det ser ut därnere. Varje år på semestern brukar jag köra en "raid" (wow-ord) men oftast så hamnar det på tippen men idag
stod jag på loppis med svärfar och blev faktiskt av med en hel del. Känns som att jag fått blodad tand, kanske att jag ska ställa mig på drottningtorget på söndag med resten, vi får väl se i vilken form jag är när det närmar sig. Börjar ju jobba imorgon efter 5 underbara veckor, faktiskt så har längtat lite till jobb nu sista veckan. Jag är ju ordentligt utvilad och jag börjar så smått klättra på väggarna. Ska bli skönt att komma igång igen.
Vi bytade ju ut våra stolar för ett tag sedan och jag sparade en. Äntligen ska jag få göra en födelsedagsstol till jobb. Har länge velat göra det men inte haft någon bra stol. Fick rota lite i tyglagret (jag har många lager )och hittade ett tyg som nog passar bra. Kanske syns resultatet här lite senare. Ha det bäst.
Kram Petra

1 kommentar:

Viddan sa...

Halloj!
Tack för dina gulliga kommentarer! Ser fram emot att få se din/er stol =)
Ha det gott!!
Kram, Lena