söndag 31 juli 2011

Ny utmaning hos MDUC

Hittade en utmaning hos MDUC Magnolia Down Under Challenges
som passade mig perfekt, bingo. Jag har ju lite nya stämplar, papper och dies så det var bara att sätta i gång. Jag valde blommor, band och doo hickeys. Färgvalet blev rosa och jag gillar verkligen alla nyanser som finns.
I found this challenge at MDUC Magnolia Down Under Challenges
and i just love bingochallenges. Since I´ve got some new stamps, pappers and doo hickeys i couldent stay away from this challenge. I selected flowers, ribbon and doo hickeys. I made a pink card and i really love all the pink colors.

Imorgon är det dags att börja jobba igen och jag längtar faktiskt, trots att det betyder att jag måste inta mitt pluggschema  för att hinna med denna underbara hobbyn. Ha nu en under bar vecka.

Kram Petra

8 kommentarer:

Louise sa...

Hej goding!
WOW!! Vad snabb du är och såååå jädra läckert det är! :)
Såååå många underbara detaljer och Gud vad jag ångrar att jag inte köpte den där löv doo hickeyn...Damn!
Snygga papper och massvis av läckra rosa nyanser :)

Kram!! Längtar tills vi ses på fredag :)

Maritha sa...

Hej vännen!! Vilket urläcker rosa litet kort......jag älskar ju färgen och din nya die(löven)...åhhhh så galet fint det blev med den!! *vill ha* Ett toppen kort fr en toppenpingla helt enkelt ;)

Massor av kramar till dej

Anna sa...

Supersött kort! Maaaaassor av rosa! ;)

Chris_P sa...

Strålande vackert kort!! Hur sött som helst! Håller tummarna!

Eulanda sa...

Oh wow! This is so pretty!! I like the line of flowers at the top and your layout is fabulous! Thanks so much for joining us at MDUC this week! Hugs!

annes paperfun sa...

Ååå det var et nydelig kort,Petra!
Flott pyntet og Tilda er SÅ søt!
Takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
KLem Anne

Pia sa...

Så fint det blev att trä bandet runt Tilda. Jag kanske lånar din idé någon gång. Kram Pia

Annette sa...

Halloj snäckan!
Så kul det var att träffas igen :D
Och himmel vilket supergulligt kort och ljuvligt rosa är det oxå!
Du har verkligen fått till blommor och blad fantastiskt fint!
Verkligen kanonsnyggt!
Sköt om dig kompis!
Kramar