onsdag 6 juli 2011

Hej Chanelle....

Detta kort har jag gjort till en liten tjej på mitt förra jobb, som överraskade mig med en sommarpresent. Vilken härlig känsla att vara ihågkommen trots att jag slutade för 6 månader sedan. Alltså måste jag gör ett kort som tack eftersom jag inte träffade henne personligen då.
Stämpeln passade så bra eftersom Chanelle gillar hårprydnader och klänningar. Jag tänkte också passa på att delta i Magnolia Down Under Challenges
med detta kortet. Jag har dock gjort något tillägg på skissen så vi får väl se om det blir godkänt.




I have made this card to a little girl at my latest job. Chanelle is a girl who likes dresses and to be nice in her hair so i think this lovely Tilda will make a match. I will participate in the Magnolia Down Under Challenges with this card. I made a little change in the sketch with the green papers and i hope it´s okey. I look forward to see the next sketch on Mduc.



Ha det bra i värmen.




Kram Petra

4 kommentarer:

Maritha sa...

Hej gummsan!
Vilket härligt litet tjejkort du har gjort med såååå fina papper och en underbar stämpel....hon kommer bli överlycklig jänatn som ska få kortet!! =)

Kram kram till dej raring

Unknown sa...

WOW your card is gorgeous, I love your colouring too, thanks so much for playing along this week at MDUC
Hugs
Karen
xxx

Janiel/ janny sa...

what a CaYUTE card!!!
hugs, Janiel
MDUC

Chris_P sa...

Super fint kort!!