onsdag 8 december 2010

Jag är så lycklig.....

för jag har fått tag i en helt underbar stämpel tack vare Christina, tusen tack.
Jag var ju tvugnen att börja provmåla lite igår och idag blev det ett julkort på bekostnad av pluggandet. Men idag var valet inte så svårt, dessutom börjar jag få ont i halsen och då är det jobbigt att fokusera i böcker. Mycket lättare att koppla av med lite pysslande.
Nu ska jag kurrera halsen med lite honungsvatten för imorgon måste jag vara iform för då är det dags för trollet Petronella att läsa sagor i sagoskogen;) Ska bli så roligt och outfitten fixade jag på jobb idag av lite tygrester. Vi får väl hoppas att jag inte skrämmer livet ur de små barnen.
Ha det bra allihopa.

Många kramar, Petra

7 kommentarer:

Louise sa...

WOW! Helt sanslöst snyggt Petra :) Underbar färgkombination! Jag har letat efter det där mönstrade pappret med stjärnor! Det är såååå fint!
Kram!!

Unknown sa...

Vilket ljuvligt kort. Du målar fantastiskt vackert och papperna du använt är ursnygga.

Kram Igela

Maritha sa...

ÅHHHH Petragumman.....vilket galet fint kort du gjort!!! WOW!! Så snygga papper och helt perfekt dekorerat....Helt PERFEKT hjärtat!!
=)

Ha det så bra och skräm nu inte livet ur dom små barnen...*ler*

Kram kram/Maritha

Chris_P sa...

åhhh vilket gulligt kort du har gjort!! superfint!! Jättefint med en blå klänning, har sett nån som målade röd och det var najs det med!

kram

Kimsan sa...

Härligt julkort!

Trevlig helg!

Anna sa...

Jättesnyggt kort! Den där stämpeln är verkligen söt! (Gillar Merry Christmas-stämpeln också. Var hittar man en så? ;))

Annette sa...

Ljuvligt gulligt kort! Hon är jättesöt, lilla LuciaTilda. Superfint med kvisten,bären och rosetten.
Hoppas halsen mår bättre och att du inte skrämde barnen ;o)
Kramisar