fredag 24 december 2010

God Jul

vill jag önska er alla. Den senaste tiden har flitens lampa lyst här hos mig. Jag hittade en mall på en after eigth automat på nätet och sedan har det massproducerats automater vill jag lova. Mina kolleger (10st) på jobb fick vars en som en kombinerad jul och tack för mig gåva. En liten tanke bakom varje hade jag men glömde tyvärr fota dem så det fick jag göra med jobbets kamera. Men här kommer iallafall två smak prov.
Den här fick min mans kusin i härligt lila.




Den här ska jag ge till min mamma och pappa idag. Och på tal om pappa så har jag altrat en flaskgömma till min pappa som innehåller något gott. Men jag har funderat på hur ska man egentligen skriva? Det är ju min pappa, min mans svärfar Leif och mina barns morfar. Efter lite funderande så blev det pappa.

Hoppas att ni nu får en fröjdefull jul trots all snö som vi har fått här i Malmö.
Vi ska fira hos mamma och pappa så vi har gång avstånd som tur är.
Juliga kramar från Petra


4 kommentarer:

Louise sa...

GOD JUL Petra :) :)
Hoppas att tomten har med sig lite pyssel tillbehör?? ;)
Vi får väl se :)
Underbara after eight automater snäckan. Klart det skall stå pappa, det är ju det han är för dig ;)
Kram!! Ses snart, can´t wait :)

Maritha sa...

Men oj vännen vad du har pysslat.....och såååå fina saker dessutom! *impad* Bara älskade flaskgömman,den va super fin hjärtat!! =)
Jag har oxå gjort en del after eight automater,dom är lättsamma och riktigt roliga att göra....dina va galet fina!!

Ha det så bäst! God JULkramen till dej sötis

Annette sa...

Såå underbara askar och boxar du gör! Men du vet att jag bara älskar din altrade saker. Snyggt och inspirerande dekorerat!
Hoppas att din julhelg var mysig!
Ses snart, jippie!
Kramisar

Linda/Pieces by Pieces sa...

Vilken superbra idé med After Eight automat- jättefina var de! Och flaskgömman är ju bara helt underbar!

Kram Linda