söndag 3 januari 2010

Nytt år och nya utmaningar

Tänk vad tiden flyger iväg....imorgon bär det av till jobbet igen efter två "lediga" veckor.
Jp hobby( http://www.jphobby.se/ kolla bloggen/utmaningar) har en dubbelutmaning nu i januari och eftersom jag har lovat mig själv att planera bättre och vara ute i god tid så passade denna utmaningen bra. Först ut är mitt löfte till mig själv.













Sedan skulle man göra en topp tiolista över sina alster. Här kommer min lista:
10. En altrad näsdukslåda. Det har blivit några stycken men denna var min första.
9. En presentkorg till midsommar
8. En monokrom bild i gult med ett helt underbart foto som gör hela lo:n tycker jag 7. Mitt första kort färglagt med faber castells färgpennor
6. Ett grattiskort till mamma
5. Cykeltur på ven, min första lo som jag har använt symaskin på.
4. Sandra allätaren
3. Jerry, en blivande musiker? Denna vann jag med i en månadsutmaning på Jp. Det var lottdragning men i allafall.
2. Här är en del av mitt liv. En utmaning på Jps oktoberfestival och denna vann jag pris för och då var det röstning. Gissa om jag blev glad. Jag laddar inte upp alla sidor men de finns här på bloggen att beskåda.
1. Sandras sommarjobb, härlig sommarlo med jordgubbstyg.

Ja det var mina tio favoriter. Jag har faktiskt en favorit till men den är inte scrappad men man kan faktiskt säga att den är altrad. En födelsedagsstol till jobbet, himla rolig att göra och uppskattad att sitta på. Ska bli lite duktigare på att fota mina alster och scanna mina kort, men ibland är det bråttom och då glömmer jag det. Men jag ska ju som sagt planera bättre i år och då löser ju det sig.
Ha det så bra.
Kram Petra



1 kommentar:

Viddan sa...

Kul att rota i sina gamla alster =) Lycka till i båda utmaningarna! Kram, Lena