lördag 23 januari 2010

Grattiskort

Hejsan.


Tänkte visa två grattiskort. Sandras kort gjorde jag innan jag provat att göra easelkort annars hade det blivit ett sådant.


Men till Emma blev det ett easelkort i härligt orange, vårens färg sägs det. Visst är easelkorten läckra, lite roligt att ha stående framme. Grattis Emma, idag är det ju faktiskt din födelsedag.

Mina kort är gjorda med lite dekorationer, känner att jag måste träna på att dekorera dem lite mera. När man surfar runt och ser alla härliga kort så tänker jag att så ska jag göra men när jag sedan sitter där så går det inte riktigt. Men men övning ger färdighet.

Ha det så bra.
Kramar Petra

3 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

Hej!
Fint kort till Emma, gissar att det kommer i morrn. Jag får stå och passa vid stolpen då för brevlådan finns inte mer. Det small och brann i den i går morse vid 04,40 .
Må så gott.
Kram Susanne!

Viddan sa...

Du är väldigt duktig som du är, Petra!!! Glöm inte det!! Jag gillar dina kort ;)
Kram, kram, Lena <3

Emma Wiland sa...

Tack så mycket för kortet, det var jättefint Kram Emma!