fredag 5 juni 2009

Studentdax

Så var det då dags för Cecilias student (barnens kusin). Grattis!!








Jag har fått göra mitt första student kort. Stämpeln på framsidan fick jag låna av Christina. Stort tack.

När jag sedan en dag var i stan så besökte jag en butik där jag hittade ett helt ark med högtidsstämplar som jag inte kunde motstå. En liten studenttjej fanns med och henne finner man inne i kortet tillsammans med ytterliggare några lånade stämplar. Övrigt material finner ni givetvis på Jp hobby.
Vi hoppas på fint väder och en trevlig fest.
Imorgon är det dags för en annan fest. Undrar vem som fyller år då?

Kram Petra

2 kommentarer:

Viddan sa...

Grattis på födelsedagen, vännen!
Gillar din text till kortet... en butik... och sen JP Hobby. =)
Pia blir glad!
Många kramar!
Lena

Susanne Wiland sa...

Grattis på födelsedagen.Hoppas ni har haft en trevlig dag. Hälsa familjen och må så gott så kan vi väll höras en dag.
Kram Susanne!