söndag 31 maj 2009

Mors dag

Go kväll

Idag har det varit full rulle. Först var vi hos mina svärföräldrar med blomma och tårta. Vädret var ju underbart, och i solen satt vi och därför är vi lite ömma i kroppen just nu. Sedan var det dags för min lilla mamma. Hon fick också en blomma. Hon fick också ett litet album som jag började på när jag var på Jp hobbys scrapmara. Man fick göra ett album med hjälp av bind it all. Så här blev det.

Jag har valt att ha en bild när barnen är små och en bild på hur de ser ut idag. Likadant har jag gjort på mig och mannen, när vi var unga och nutid. Lite suddigt blev det. Men men. Mamma blev glad och hennes bilder är ju inte suddiga.

Imorgon börjar ner räkningen till semestern, 3 veckor kvar. Ska bli underbart. Hoppas på bra väder. Ha det så bra.

Kram Petra

2 kommentarer:

Viddan sa...

Vad fint det blev,Petra! Ha en bra vecka! Kram, Lena

Susanne Wiland sa...

Vilket fint album till Marianne, det förstår jag att hon blev glad över.
Kram Susanne!