söndag 5 juni 2011

Studentkort och Sketch saturday

Igår när jag var runt på lite bloggar så upptäckte jag att bästaste Louises scrapperie har blivit gäst dt hos sketch saturday . Hon hade gjort ett helt underbart kort som gjorde att jag fick en idé till ett studentkort till Jerry (tur att han inte läser min blogg). Jag utgick från skissen men la mina bilder på längden istället. Givetvis passar jag på att tävla med detta kort hos sketch saturday

Jag tycker att detta blev ett kill kort utan för mycket krusiduller som sonen inte gillar. Nu ska jag scrappa vidare innan jag tar tag i lite pluggande om visuell perception.

Ha en skön helg


Kram Petra

6 kommentarer:

Maritha sa...

Så härligt studentigt kort du gjort gumman och så himla snyggt upplagt med alla fina papper och en riktigt snygg studentstämpel! Stilrent och snyggt....det är så härligt att se vännen!

ha en skön dag bästaste du
Kram kram

Leonie sa...

What a great card!

Thanks for making this card with our sketch at Sketch Saturday!

Leonie xx

Sweet Pea sa...

Love this card, what great colours!

Louise sa...

Hej snäckan!

Nu är det väl ändå ALLDELES för länge sedan vi sågs!!? Jag saknar dig..:) Men den som väntar på något gott :)

Jag tycker ditt student kort till Jerry är alldeles underbart! Fantastiskt att du lyckats hålla dig till blått och gult (det tycker jag är en sååå svår kombi ;)) och jag älskar dina olika lager av fabby papper. Och så manligt!
Bra jobbat gumman :)

Kram!

Chris_P sa...

Superduper fint!! Stämpeln är mkt snygg!

Bente sa...

Så nydelig kort!! Flotte svenske farger :)
Takk for at du deltar hos SS denne uken!
Klem, Bente