måndag 28 juni 2010

Min mamma.......

fyllde 65 år dagen innan midsommarafton men festen hade hon på midsommarafton. En underbar dag med presenter, god mat med släkt och vänner och underbart väder.

Några fina bilder tog jag och denna lo på min mamma har jag gjort till http://www.jphobby.blogspot.com , (ledsen att jag inte lyckades länka direkt) juni utmaning.
( näe.... jag har ju gjort den till mig själv såklart).

Kanske jag blir diskad för att jag använt ett papper med mycket vitt, för meningen var att det skulle vara blått och gult men pappert passade perfekt och de svagt gula rosorna har exakt samma färg som det gulskimmrande pappert. Designen på lo:n har jag liftat från pysselpetra, dt hos jp hobby. Hon hade en helt under bar lo som var med på JP:s midsommarcrop men av olika omständigheter hann jag inte göra alla utmaningarna så därför passade jag på här.

Rent allmänt är det mycket nu och det står mig upp i halsen, men jag har lovat att vara positiv
så löser säkert allt sig. Det finns ju alltid de som har det värre. Men ibland är det svårt när man är inne i det men om tre veckor är det iallfall semester så jag hoppas att vädret håller i sig.
Så man kan besöka playan och sola bort den konstiga solbrännan som man får på jobbet. Jag vill ju inte ha konstiga ränder och linjer när jag ska gå på bröllop. Eftersom min kära syster läser här så kan jag ju inte visa mina projekt förrän det närmar sig.

Ha det så bra alla. Nu ska det slappas och ätas något onyttigt. Får träna bort det vid ett senare tillfälle för det vore ju hemskt om jag inte kommer i kläningen som jag har köpt till bröllopet.

Kram Petra

5 kommentarer:

Chris_P sa...

äh nä du blir inte diskad! Superfin LO Petra. Grattis på namnsdagen!

Kram

Susanne wiland sa...

Grattis på namnsdagen.
Kram från Susanne.

Anonym sa...

Hej vännen min :)
Jättesnygg LO du fått till här, jag gillar dina vimplar starkt :) :) Och det är ju precis som du skriver, mönsterpappren passar verkligen varann som handen i handsken :D

Snart åker vi! Är du laddad?
Kram!

Maritha sa...

Jättefin LO! Håller helt med Louise om vimplarna,dom var superfina! =0)Lät härligt med sol och playa.....hoppas det blir mycket av båda!!

Kram

Annette sa...

Hallojsan! Så kul att få surfa runt bland mina favvobloggar och få en massa härlig inspiration igen. Jättefin LO! Stilrent och snyggt.
Förstår precis vad du menar när allt står en upp i halsen... men håll ut snart ska vi på äventyr :o)
Kram kram