tisdag 8 december 2009

Utmaning

Hallå, hallå

Här är det full rulle som vanligt. Utvecklingssamtal och julpyssel omvartannat på jobbet. Hemma är det julklappstänk och julpynt som gäller när jag inte sover i soffan. Men idag har jag faktiskt haft scrappgrejerna framme eller de kom fram när jag skulle plocka upp dem efter fredagens scrappträff. Gott och trevligt var det men det blev inte så mycket gjort, var ganska trött efter veckans jobb. Sen på lördagen så var jag, min syster och min mamma i Danmark och det var mycket trevligt. Jag hittade lite grejer till Jp hobbys december utmaning(kolla deras blogg). Man ska göra en lo med hjälp av en canvas. Jag hittade en målar duk och ram i storleken 30x30. Perfekt. Ska nu bara hitta ett kort som ska få bo i ramen som ska pryda min hall.











På Jp hobbys forum finns det också en december utmaning där man ska använda sig av vissa färger, rött, vitt, grönt och svart. Jag hittade ett kort på Sandra när hon slutade skolan för första gången. Tänk vad tiden går.
Pappret ser inte riktigt rött ut men det beror på fotografen, skulle kanske ha fotats i dagsljus så hade det blivit bättre. Men vem har tid att vänta?
Ha det så bra alla.
Nu är det sängdax.
Kram Petra

Inga kommentarer: