fredag 27 november 2009

Kvalitetstid

Ja lite kvalitetstid behöver man ibland med barnen. Denna gången var det Sandra och jag som fick lite tid för varandra och sådant som vi gillar. Nu tänker ni säkert att vi har scrappat....men nä Sandra är inte så road av det längre. Vi har varit på genrepet med i idol i Malmö Arena igår. Wow säger jag bara vilket ställe och så mycket bättre idolerna låter live.
En helt fantastisk kväll. Vilka platser vi fick, rad 4 precis framför juryn och vid "catwalken". Kan säga att Sandra var helt galen med kameran 253 bilder. Där slog hon mig. Några får jag väl scrappa när jag får tid.
Idag har jag varit ledig tack vare mina underbara kolleger på jobb. Jerry hade tur för tack vare det så kunde jag boka biljetter till sommarens Kizz konsert här i Malmö till honom, lite tid tog det men det var det värt för bra platser fick han. Sedan åkte jag och Sandra till stan och shoppade och åt en god lunch. Härligt men farligt. Lön hade man ju också fått.
Imorgon är det dags för familjens årliga julbord. Ska bli trevligt men jag känner redan hur mätt jag kommer att bli. Tur att vi ska tävla innan maten för annars hade man nog inte orkat det. Nu är det nog dags att krypa till sängs, kom på att det är tvätt imorgonbitti. Bläää. Har jag tur så är mannen vaken tidigt och tar första köret.
Sov gott.
Kram Petra

Inga kommentarer: