onsdag 19 augusti 2009

Skisser från stämpelgården

Hallå, hallå....
Ja ibland är det långt mellan varven. Men jag har varit lite slö på sista tiden. Nu kommer det iallafall två lo:s som jag har gjort efter stämpelgårdens skisser v.31 och 33. Skiss v31.
Den första är från när Jerry ( och "hans"medeltidsensemble)medverkade på Mirakelfestivalen som Heleneholms gymnasium anordnar varje år. En mycket trevlig tillställning. Många ville bli fotade tillsammans med deltagarna. De var faktiskt fina i sina kläder.
Skiss v33.
Nästa bild är när Sandra var 8 månader. Lite rulltig var hon och alltid pigg och glad. Här har hon jättesöta kläder som mamma och pappa köpte på en Londonresa. Här har jag använt papper från magnolia, dessa helt underbara papper hittade jag när jag var på besök hos stämpelgården. Journaling stämpeln är också från magnolia och jag tyckte att den passade jättebra. Det blev en väldigt enkel lo men jag är faktiskt nöjd. Jag är ju inte den pråliga typen.
Ha det så bra.
Kram Petra

3 kommentarer:

Susanne Wiland sa...

Hej Petra!
Vilka fina saker du har gjort.
Tack för en trevlig helg. Hälsa familjen.
Kram från Susanne!

Viddan sa...

Härliga LO, Petra! Du är så duktig på det! De papprena finns nu även på JP Hobby =)
Ha det bra!
Kram Lena

monica sa...

Vilka härliga tolkningar!!!

kram!