söndag 15 september 2013

En efterlängtad hÄngel....

Ja nu undrar ni som känner mig om jag blivit knäpp som den Magnolia galning jag är. Men på senaste tiden har jag hängt lite i en FB grupp som är en grupp för hÄngelälskare. Jag har tittat på alla fina hÄnglar men sällan lyckats få någon i min ägo. Nu har det i alla fall flyttat hem några hÄnglar till mig och de är ännu finare i verkligheten. Jag har blivit såld kan man säga. Här kommer ett kort som jag gjorde igår som lite avkoppling från alla teorier och språkbegrepp som numer är min vardag i ett antal veckor framöver.

Stämpeln är en ministämpel från magnolia och fjärilarna är utklippta från en MS-bårdstans och det fina pappret kommer från Maja. På tal om Maja så kommer det snart nya papper, OMG jag som inte skulle köpa fler papper men dessa kan jag ju inte vara utan och säkert är jag inte ensam ;)

Ha det så bra.
Kram Petra

2 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh så fint!! Ja du jag har lyckats få hem ett gäng hÄnglar jag me...dom är ju bara så ljuvliga!! =)

Kram

Chris_P sa...

Superfint kort Petra!! O du - jag kan ta med mina hänglar på nästa scrapträff så kan du få klappa på dem :D