söndag 26 maj 2013

Idag visar jag två kort som jag har gjort till mina två kolleger på jobbet. En tjej har redan fyllt år och den andra tjejen fyller år i början på juni. Korten är gjorda i deras favoritfärger. Jag påbörjade dessa när jag var på scrapträff i fredags och då fick jag prova ett nytt stämpelpapper, oh my god vilken skillnad, vill ha, måste ha. Så jag får väl försöka mig på en lite beställning från vårt grannland eftersom det verkar svårt att hitta i vårt avlånga land.
Nu kommer korten, först ut ett lila kort till Sengul.
 
Här kommer ett rååååsa kort till Eva

 
Kortet till Eva är målat på Langton och kortet till Sengul på mitt vanliga papper, visst är det lite skillnad, framförallt märkte jag det när jag målade.
 
Resten av dagen blir det lite mammafirande, pluggande och lite mer kortskapande då jag har en massa student och examenskort att göra.
 
Ha en underbar söndag.
Kram Petra

1 kommentar:

Chris_P sa...

Superfina kort Petra!!! Hoppas ni får tag i det där pappret!

kram!