tisdag 21 oktober 2014

Äntligen.......

är jag tillbaka i bloggen och det var ett tag sedan sist. De senaste fyra åren har bestått av mycket pluggande och lite skapande. Men nu är jag äntligen färdig förskolärare och kan njuta av min fritid.   I somras när jag fyllde år fick jag lite copicpennor och en kurs i färgläggning av min fina familj. Nu har jag äntligen tid att öva för att lära mig att måla med dessa pennor. Det är så roligt att jag har bestämt mig för att gå fortsättningskursen för att få lite mer kött på benen.

Idag visar jag ett kort där jag har målat med mina nya pennor.
Det är ju dags för julkortstillverkning och samtidigt passar jag på att delta i en utmaning på http://copicmarkersverige.blogspot.se/2014/10/cms-17-glitter-och-bling.html som heter glitter och bling. Hoppas att ni kan se glittret på Tilda och de blingiga stenarna ;)

                                              Ha en bra dag och tack för att du tittade in.

                                                                       Kram Petra

1 kommentar:

Chris_P sa...

Fint Petra!! O så roligt att du har dammat av din blogg och att du är med i vår Glitter och bling-utmaning på Copic Marker Sverige! Det gillar vi!

Lycka till!
kram Christina