torsdag 12 juli 2012

Elias 1 år

För ett tag sedan fyllde min syster pojke ett år, oj vad tiden går fort. Jag gjorde ett färgglatt kort med den underbara dinosauren från Magnolia eller är det en drake? Jaja söt är den iallafall. Dagen firades i deras trädgård med ett strålande väder, så härligt.


Några kort på beställning har jag också fått. Det svåraste med att göra till någon annan är ju det här med tycke och smak. Men lila var önskemålet och det är ju min favoritfärg i scrapande syften så jag gick loss ordentligt och fick till ett vackert lila och grönt kort. Tack Ewa för att jag fick förtroendet att göra ett kort till din mammas födelsedag. Hoppas att ni fick en underbar dag.


Manliga kort är det svåraste jag vet men efter mycket ändrande hit och dit så blev det tillslut ett marint kort. Ganska manligt om jag själv får säga det.


 Nu funderar jag på ett kort till mannen som fyller år nästa vecka. Men först får jag nog ta tag i mitt pluggande som jag helt har tagit semester ifrån. Jag haft förmånen att kunna njuta med familjen i några veckor och det är värt allt för stunden. Har iallafall tackat ja till höstens kurs och då måste ju sommarens bli klar, så jobba på fru Olsson.

Ha det så bra. Kram Petra

3 kommentarer:

Annette sa...

Hej vännen! Oj, det var länge sedan... Det verkar iaf som allt är bra med dig :D
Du har fått till tre kanonfina kort! Supergulliga "draken", min favorit; lila/grönt kort med Tilda och det manliga kortet var mitt i prick!
Snyggt jobbat!
Lycka till med dina fortsatta studier din flitmyra :)
Kramar i massor

Maritha sa...

Halloj!! Meeen vilka härliga kort du gjort!! Det lila i mitten är bara såååå fint!!! (dom andra me såklart)...

Hoppas du får en toppen skön sommar vännen!
Kramen

Anna sa...

Jättefina kort, särskilt det översta som är SUUUUPERSÖTT!!! :)