onsdag 14 juli 2010

Kortlåda "à la Maritha"

Jag har börjat följa en tjej som heter Maritha Magnolia stämplad ....for ever!
och jag hittade en helt fantastisk kortlåda hos henne som jag bara var tvungen att prova på. Jag hade ju redan hittat en lösning till mina kort men eftersom jag på senare tid har utökat min Magnoliasamling av stämplar ganska rejält så behövs detta album nu till stämplar;)
Dessutom är denna låda lite finare att ha framme.
Här har jag använt min underbara Magnoliastans. Mitt absolut bästa köp på länge. Jag har dessutom kommit på att om man flyttar på diesen så kan man få en bård som är lika lång som ett cardstock. Det kommer att bli perfekt till ett pågående men lite hemligt projekt.
Framifrån.......
Från sidan - lite pilligt var det att få ihop det med bården.
Underifrån - här har jag satt brads som fötter. Dessa brads har ändå legat oanvända länge.
Nu ser det ut som kriget på min pysselplats så nu får jag väl ta och röja lite innan jag drar igång med något nytt. Sen vill jag bara säga....2 dagar kvar. Jag hetsar mannen för han har nämligen
7 dagar kvar innan semestern. Lite kul får man ju ha;)

Många kramar till er alla.
Petra

4 kommentarer:

Maritha sa...

MEN ÅHHHHHH säger jag bara! Den är ju bara galet fin. sjutusentrehundranitton gånger finare än den jag gjorde. =0) Så super läcker!
Tack för att du länkat till mej och titulerat inlägget med mitt namn STOLT STOLT STOLT!! =0)

Kram kram

Anonym sa...

Ha,ha,ha! Ja, du skatten! Lite kul får man ha! :) *storler*
Då är det snart dags att hälsa dig välkommen i ledighetskommiten ;)

Så fin variant av Marithas korg du gjort :) Jag måste snart tvinga mig själv att skapa ngt...Jag har INGEN lust alls :( Förstår verkligen att du gillar diesen, det är ursnygg :)

Kram!

Unknown sa...

Ursnygg kortlåda du gjort, jag skulle verkligen behöva en sådan, så det är väl bara att börja klippa och klistra. Så skönt med semester, jag har haft nästan 4 veckor nu, så det är dags att börja med att jobba helgen på lördag. Jag ska ha ytterligare 2 veckor i augusti tack och lov. Så en riktigt skön och avkopplande semester önskar jag dig.
Kram Ingela.

Anonym sa...

Tack för dina fina ord i din senaste kommentar! Som var lååång och riktigt härlig att läsa :) :)
Jag vet en svensk till som kommer hänga på låset ;) ;) Nu har ju Magnolias dt:s börjat använda dom och dem är ju sannerligen schnyyyyggga :)
Japp, den gröna kantern är tillklippt själv ;)

Kram!