lördag 3 oktober 2009

Halloweenutmaning

Tjenamoss
Idag är en lyckodag....först var jag på jphobby och köpte min bia plus lite annat. Jag hade ju vinst pengar att handla för,tjoho. När jag kom hem så fortsatte jag med Tinas halloween utmaning på Jp hobbys oktoberfestival. Tre saker skulle man göra, här kommer mina, först ett inbjudningskort till halloween.













Sen kommer en lo på min man, kortet är från förra halloweenfesten.













Sist ut är en presentask:








Och nu ska jag göra mig klar för att umgås med familjen. Vi ska bowla och äta tacobuffé. Mumsfilibaba.
Imorgon blir det mer scrapp.Kram Petra

















2 kommentarer:

Viddan sa...

Du är såååååååååååå duktig, vännen!!! Kram, Lena

Susanne Wiland sa...

Hej!
Fina kort och askar du har gjort. Ja man kan ju inte säg att Greger är sig lik precis, hihhihihi.
Kram från mig, hälsa alla.