tisdag 29 september 2009

Four bagger

Ja, så heter det när man får 4 strikar i rad på bowling. Nu har jag ju inte spelat bowling precis. Men scrapplusten har återkommit och jag har gjort fyra lo. Två hemma och två på Jp hobbys scrapträff i söndags. Mycket trevlig scrapträff. Lite nya tips och inspiration kom jag också hem med och det är alltid trevligt. Några påsar med kitumaningsgrejor slank också med. Jp hobby har ju som bekant en oktoberfestival som börjar på torsdag. Nedräkningen har börjat, hihi. Ska bli så spännande. Här kommer min four bagger:
Först har vi mig och min kära syster.














Sen kommer en gammal bild på mina goa barn när vi besöker kompisarna i Veinge.










En regnig dag i Luxembourg:












Och tillsist två tjejer som inte var så glada att bli fototade utanför godisaffären i skogen.
Om det är någon som stör sig på att bilder ligger på ena sidan så är det bara för att min kompis ska kunna klicka på dem, det vill inte fungera om de ligger i mitten. Hm.... alltså ännu ett datorproblem som jag äger.
Ha det så bra. För det ska jag, snart är det idol och då blir det fika och en god kopp kaffe.
Kram Petra

1 kommentar:

Susanne Wiland sa...

Finfina saker du har gjort. Tycker kortet på Emma och Sandra var riktigt bra. Tur att det gick att förstora oxå nu när man börjar se dåligt. Har faktiskt köpt mig ett par läsglasögon nu. Ha det så bra. Många kramar från Susanne!